borta bra men hemma bäst !

hejsan !

nu är jag hemma efter allt idag, först så hände det verkligen ingenting på dagen men sedan så "tog jag tag i dagen" så då hann jag med rätt mycket så nu har nästan fixat allt. sedan så hann jag till och med åka ut och busa med pollen i ridhuset och jävlar vilken fart hon fick så ja, hehe. vad mer ska jag säga jo vi köpte julgranen men den är inte pyntad ännu för att den var tvungen att tina upp osv.. men jaja just nu sitter jag och tittar på en jätte konstig film så går på ettan så ja jag hänger inte så mycket med som sagt. jag rekomenderar den itne för er ellefall. jag vet inte vad jag ska skriva om just nu ellefall. JO jag fick eller jag kom hem med en kavaj och sedan så kom jag hem med en blus och jag älskar dem verkligen men jag kan inte lägga upp bild på de idag så senare kommer de nog upp en bild :D men jag kan tyvär inte lägga upp bilder på det andra som jag köpte för att det är hemlisar :D hehe. bra med julafton på ett sätt för att då får man vara hemlig :D haha

älskar verkligen PAGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback