hemma ...

hejsan, nu är jag hemma från en tuff dag. det har vart körigt från i början av dagen men nu har jag precis tagit ett bad så nu är jag varm och sedan så har jag någonting i håret som ska göra att det ska bli lite blekare så ja vi får se fall om det funkar, skulle ju vara roligt fall om de gjorde det. ja jag hoppas att ni har haft en bra dag. asså jag har kommit på en sak och det är att jag verkligen gillar mitt jobb !! man får ju ta vad man vill typ hela tiden och sedan så är de så sjukt trevlig personal som man verkligen trivs med och man kan ju inte direkt säga att vi har det tråkigt för att det har vi verkligen inte !! vi garvar så sjukt mycket och jag gillar verkligen att man får ta vad man vill hela tiden och om ni undrar vad jag jobbar med så jobbar jag på en resturang här i waxholm och de är verkligen så sjukt trevligt och sedan är man verkligen välkommen dit. asså det jag menar är det att på vissa ställen så är det bara jobbkompisar utan här är man det hela tiden om ni fattar vad jag menar men jaja nu ska jag vell hitta på något och bara ta det lugnt :D många kramar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback