ingen träning

hejsan!

det blir ingen träning för mig idag på grund av en sak och det är väldigt synd för att jag ville verkligen rida idag men nu har jag gjort det jag skulle och påväg hem från stan så köpte jag en chailatte och den här var inte så där jätte god men den funkade att dricka idag och på tåget så träffade jag en som jag ABSOLUT INTE VILLE TRÄFFA.. åhh hatar när man måste träffa folk som man inte vill träffa och man måste vara "snäll" fast man inte är det. men nu är jag hemma och ska snart ät, min broder har gjort en hembakad pizza*ler* han är snäll men ja nu piper det att den är klar så jag ska vell börja ta mat då men vi syns senare :D



FOTO: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback