julafton

hejsan !

jag orkar verkligen inte med julen längre. det är bara att handla massor av julklappar och sedan så ska man städa osv.. väldigt många saker är ju så sjukt onödiga så jag fattar inte längre. jag kanske har tröttnat :( det enda som är bra med julafton är kalle anka och inget annat typ så ja jag orkar inte

idag har jag bara fixat och donat och nu har jag fixat så att disa får sin julklapp till Dubai endå så det är jag nöjd med och sedan så har jag bakat choklad bollar och mini cupcakes och konstigt nog så har jag inte smakat dem och jag har inte ens smakat av smeten :O sånt brukar inte hända med mig, men aja hejdå så hörs vi mer i morgon... :)




FOTO: så här fina kan inte jag baka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback