mera !

nu kan jag berätta mer vad som hände igår och hur kul vi hade det.

vi tjejer drog hem till johanna och där åt vi sedan middag och det var väldigt trevligt:D efter det så blev det knas om en grej men vi fixade det snabbt ! hehe. efter middagen så gjorde vi ett sjuukt roligt spel med mobilerna och det heter sms roulett så om ni har fått ett konstigt sms så vet ni ju varför hehe. jag och johanna spelade och need fpr speed och det var sjukt kul för att jag körde typ in i allt och fölorade men sedan så började jag att lära mig bilen och då vann jag över johanna :D då vart man glad och så skröt man men hallå det gör ju lixom alla så ja. vi drog hem vid typ halv tolv för att tåget gick kvart i tolv och jag har aldrig åkt ett sånt tåg utan jag har bara pkt tunnelbana så när vi skulle kliva på så står jag först och väntar på att dörren ska öppna men den gör aldrig det och då visar det sig att man måste trycka på en knapp så typ alla kallar mig för dum blondin hehe :) tåget stannade inte på ninas station så det vart knas där med men det löste sig hoppas jag men hon kom hem ellefall och det är huvudsaken :D när vi sitter på vaxholmsbussen och johanna har klivit av vid engarn så skulle vi åka iväg och då gasade busschaffören allt vad han hade så vi gled jätte läångt och det vart helt okontrolerat så många skriker på bussen och vi var så häääär nära att åka ner i diket och sedan när vi svänger ut från engarn så var vi sä häääär nära att åka in i staketet igen vid vägen! busschaffören kunde inte bromsen typ för att hen gasade på som bara den !! :S knäppgubbe asså ! ja men så här var min kväll igår och jag kan tyvär inte gå in på detaljer men vi hade det sjukt kul ellefall !! :D tack för den kvällen tjejer !!:D




FOTO: detta bakade vi igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback