OnePiece

hejsan !

sitter just nu kvar i sängen och har inte orkat gå upp än men jag ser på one tree hill också så då är det svårare att gå upp. hehe. men jag har sovmorgon idag så det är därför jag inte gått till skolan än men när jag kommer hem så ska jag beställa hem én onepiece min mamma lovade mig det *ler* sså det ska jag göra och sedan så måste jag pluggapluggaplugga för att vi har prov i morgon och jag har typ inte gjort något på det man ska göra i skolan och sedan så har vi prov och jag har typ inte plugga och det är fel för att det är ju typ ett svårt prov också.. :( men hejdå så syns vi sedan kanske

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 11:44:34
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback