HATAR DIG !!

fan jag hatar dig. du sa att du skulle ringa mig, du har aldrig gjort det när du har sagt de. du säger att jag ska säga saker till dig men du kan inte säga något till MIG !! jag ger dig presenter men du ger mig aldrig, tror du inte att man har tröttnat jävligt mycket. du tror att jag är en jävla andrahandsperson !! men jag kan bara säga dig att det är jag inte och jag slutar att ge dig presenter även fast du säger att du ska ge mig, jag slutar att ringa dig och fråga fall om vi ska göra något !! jag slutar heltd enkelt att försöka nu för att jag får inte ett jävla dugg tillbaka !! vi har ingen vänskap längre !!


hej då din dumma j*vel !!



Kommentarer
Postat av: Filippa

asså, är det mig du skrev om? :( jag hoppas inte det för du är ju en av mina bästa kompisar :)

2010-08-09 @ 20:50:35
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback