idag !

idag blir det bara en deg dag hemma tror jag, har inte så mycket att göra. jag ska åka till stallet men jag skuter upp det hela tiden så nu måste jag åka ut runt fyra-fem, hehe. som tur e får jag skjuts av christel så att jag slipper tänka på det. jag ska rida med henne oxå så det är perfekt men nu den  tiden som har gått innnan jag vaknat så har jag tittat på skönheten och odjuret. den var bra för att sist jag tittade på den var jag ju typ sex år så ja jag tyckte att jag borde se den. jag vet inte vart vi ska rida men det får vi se vart det blir. man vet aldrig vart man ska rida innan om man rider med en annan. jag ska rida castor så det ska bli kul, det var åratal sedan jag red den ponnyn tyvär men nu ska jag gör det IDAG !!

igår vart jag först skiträdd när det började åska men jag vart så trött så jag orkade inte bry mig mer om det. men det var ju inte lite det oskade och blixtrade, det var ju länge sedan det var eller ja det kanske var det när jag var borta men för mig var det länge sedan. jag hoppas att alla människor och hus klarade sig för att det skulle ju inte vara roligt fall om det började brinna huset och så måste man gå ut och vänta på brandkåren i spöregn. jag skulle ellefall inte vilja vara med på det. tur att det inte hände mig. gud vad jag snakckar nej nu ska jag nog sluta om jag kan men det blir vell snart ett till inlägg men här får ni en bild på den underbara ponnyn som jag ska rida idag!

puss o kram




bild: castor / trött polle efter ett ridpass
Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback