SLÄKTEN !

idag kommer släkten hit, jag hoppas att det ska bli kul för att jag har ju inte träffat dem på sjuklänge ellefall inte de som kommer komma för att de bor nere mot linköping och då är det svårt att bara åka och hälsa på när båda jag och min bror har saker att göra varje kväll :P det känns som att jag inte kommer att få en ledig kväll nu på skitlänge, det är ju lite tråkigt men jag vetju ellefall att det ska bli roliga grejor som jag ska göra :) först så drar vi till marmar och morfar och ska fika där först och sedan drar vi till oss för att sedan äta middag men det kanske blir utgång för mig ikväll :) men får se det eftersom att vi har släkten här och jag vet inte hur länge de stannar menmen det ser vi då. jag hoppas att ni andra mår bra. jag mår vell sådär men man kan inte alltid må bra så enkelt är det ! just nu ska jag nog börja resa mig upp från soffan och datorn för att sedan göra iordning mig, jag tror att jag kommer att fota väldigt mycket idag men då kommer bilder upp senare <3


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback