SOVA !!

hejsan !

inatt / morse sov jag hos Disa med Simon, så jävla kul vi hade det !! men jag fick lite problem för att jag började att frysa och jag hade ju endå två tecken..hmmh. men vi tittade på last song innan vi gick och la oss men vi glömde bort tiden  så när vi somade var klockan 5 sa Disa.hehe. men vi hade det kul men jag satt ju typ och lipade i slutet av filmen för att det var ju så sorglig.. men ikväll så ska vi träffas oxå men då ska linus och kanske eddie med och fan vad kul vi ska ha det då !! <3 jag tror inte att jag har så mycket mer att säga eller jo jag var i stallet idag och var barnvakt, det var kul men lite jobbigt oxå men vad gör man inte för att vara snäll. just nu så har jag hjälpt till med efterrätten och jag vet inte vad det ska bli men jag började med att lägga träspett i vatten ooch sedan trä på jordgubbar och marsmallows ( kan inte stava ) men sedan har jag inte gjort så mycket så nu väntar jag på att min mamma och brorsa ska komma hem så att det blir middag och sedan utgång !! men just nu så sitter jag och tittar på ROBIN HOOD ! <3 länge sedan man såg den, hoppas att den är lika bra som man kommer ihåg den. puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback