20 Juni 2010

idag så ar jag inte hunnit så mycket, dagen började med att jag började läsa för att jag inte hade något att göra :) men sedan så vart det ju bara tråkigt så jag och mamma och pappa började att gå ned på stan men jag ville inte gå själv med dem så jag bjöd med mig disa ner. vi hade ju såklart med oss kameran så bilder kommer lovar jag. sedan så ska ni få en bild som jag lovade vad min mamma hade köpt för kläder. idag så köpte jag också ett par skor som jag hoppas kommer att komma till användning !! men det vet jag att de gör :) när vi hade komiit hem från stan så var vi mätta för att vi åt lunch nere på magasinet och då vart det pannkakor :P det var riktigt gott.mmhh. när vi som sagt kom hem så tittade vi på dear john på tv:n och den vart grymt bra sedan vart det en annan film som jag inte vet vad den heter och den vart inte alls lika bra. snart ska jag bege mig iväg för att jag ska träffa linnea snart för att vi ska snacka lite om i morgon och bara träffas !! ska bli kul sedan får vi se fall om någon annan hänger på men här kommer bilderna från idag !

kram kram <3

någon båt som vi satt och tittade på
                     disa dansar 
blommor
skorna fick jag idag,det svarta läder armbandet fick jag när jag fick min klocka och mina kläder också tack så hemskt mycket mamma !!         

Kommentarer
Postat av: Filippa

Epadrillos!! Yey! Dom var ju fett snygga! :D love them <3

2010-06-21 @ 10:36:48
URL: http://lillhallin.blogg.se/
Postat av: p,

Jättefina bilder, Corre! Vad har du för kamera? (: <3

2010-06-21 @ 13:47:11
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: cornelia

hejsan, jag har en canon, en systemkamera men jag fvet inte riktigt vad den heter men jag ska ta reda på det jag lovar !!

2010-06-25 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback