en vanlig dag

min kära lilla ponni !! <3

idag har vell det  gått rätt långsamt. det är verkligen inte roligt i skolan när man vet att brorsan har skolavslutning idag och vi har det om en vecka !! det är ju sjuk. men vi börjar ju senare ändå. Filippa vill att jag ska börja bloggaa igen så jag kanske gör det då. men vi får se hur det blir med det. senare så ska jag ut till stallet och vi ska ha program ridning och jag kan inte programet så det är vell bara att börja öva snart kännar jag. men jag orkar inte det ellefall inte nu. i helgan så har vi haft allsvenskan i ponny och det gick super. jag kom 2:a indiv. och sedan etta med laget och 3 totalt av alla tre omgångar !! så jävla stolt jag e men i lördags så svimmade jag men det kan vi ju berätta om en annan gång för att det är en lång historia men vi synes !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback