glad midsommar !!

hejsan, det gick inte att blogga så mycket igår om jag ens gjorde det.. igår så trillade jag av hästen så idag har jag då ätit ipren och volttaren för att idag är jag hos min underbara HANNA och vi ska fira midsommar med hennes familj eller ja vi gör det ! där hon bor ät i SALA och det är skönt att vara här för att man blir så avslappnad för att det är inte en stor stad där det händer så mycket så det är mysigt ! jag drar iväg på kofa läger på månag och är borta då så vi får ens se om jag kommer att blogga då men annars så bloggar jag från mobilen. ja kommer att sakna alla sjukt mycket och det kommer att hände roliga saker medans jag är borta så det är ju lite tråkigt :( men vi ska snart äta. jag har ätit sjukt mycket idag så jag blir överjödad verkligen. hanna och jag kommer att rulla fram som små bollar sedan. hanna har ju dessutom bakat en jättejätte god aftereight kladdkaka och den ska bli så sjukt god att smaka på..mmmhhm. men ja vad mer ska jag skriva, jag laddar in bilderna när jag kommer hem och det måste jag verkligen göra !!

kanske blir mer inlägg fårse för att jag träffar ju inte hanna så mycket tyvär.. :( så vi får se..


puss o kram skumbanan <3

hstarna-195

Kommentarer
Postat av: E

duktigt att trilla av cornelia >.< xD <3

2010-06-26 @ 16:25:02
URL: http://emyzzen.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar : det är lugnt , hon sögs med tåget :((

kram

2010-06-27 @ 14:46:57
URL: http://hobbyryttaren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback