hunnit ?!

hejsan, jag har haft eller jag har INTE haft tiden till att blogga tyvär för att igår så var jag på hovet och såg twilight grejorna orar inte stava.jobbigt.det var mycket skrik från folk men samtidigt roligt att få träffa dem !!

idag så började dagen med att det skulle komma hem polskor som skulle städa vårat hus och då så vågade inte jag att vara hemma så det var bara för mig att gå upp kl 7 och det var jobbigt. sedan så åkte jag, pappa och min bror kristopher och köpte snickar kläder till kristopher och när vi var klara med det så åkte vi till pappas jobb. när vi kom dit så började jag att arbeta med papper och det var skit tråkigt !! men jag tjänar ju pengar så det ät ju bra såklart !! sedan åt vi när jag vart klar, köpte glass också men ni akn inte tro detta, jag vart hörtig och gick ut till stallet hemifrån mig och jag var inte alls trött nät jag kom fram.när jag kom fram så hälsade jag på hästarna för  att sedan så skulle jag åka ner på stan med christel och där var vi och köpte glass och gick runt och hade det roligt. vi träffade en kompis till christel som tyckte att vi skulle köpa ännu mer glass men hos deras kompis Elli på resarö så vi drog dit. vi åkte först till christel och bytte kläder till henne. sedan var vi där länge och hade det roligt. sedan skulle vi hem till mig men vi fastnade och åt middag med hennes föräldrar och nu så sitter jag här och är trött efter dagen. men roligt hade vi ellefall. men jag har blivit i tvingad grymt med vatten för att christel tror ju att jag ska svimma hela tiden för att jag bara gjorde  det när jag var på tävling med henne och MLI menmen det visar ju ellefall att de bryr sig om mig som vissa andra INTE GÖR !! hoppas att ni vet vilka ni är men det är inte bara därför jag är arga på er utan det är en mycket värre grej och detta är ingenting med det som jag verkligen är arg över. hoppas att ni förstod dett NU !!

kram kram

inga bilder vaaart tagna idag så ni får en gammal dåra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback