shiit

vad ska mna snacka om, jag vet inte vad jag ska skriva men jag vart sugen på att skriva så ja :)

i morgon vet jag inte vad jag ska göra men jag hoppas att jag kommer på något roligt !! man vet inte vem man ska ringa och man vet inte fall om man orkar göra något heller eller vad det ska bli för väder menmen jag skriver ett inlägg i morgon om jag hinner och då säger jag vad jag har gjort/ ska göra !! men just nu så sitter jag och lyssnar på robert pattisons skiva som jag inte ens visste att han hade en :P men jag hoppas att den är bra men hittills så är den lite underlig :S

min grymt snälla klasskompis LINNEA KLING har bjudit med mig på hovet för att träffa bella och jacob från twilight !! och det ska bli så jävla roligt och jag som inte ens hade tänkt att gå :P menmen man kan ju inte direkt tacka NEEJ !! tackar linnea <3

 bella och jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback