soligt !

den verkar vara en vacker dag idag. har inte hunnit gått ut en. fy på mig. men jag har ju inte kunnat för att jag tvungen att fixa några grejor som tex usb till stall-kompisarna :) jag är grymt dålig på att ge usb till folk och det måste jag verkligen bli bättre på, fy på mig asså. idag ska jag åka till stallet, träffa disa och sedan packa för att jag drar till sala i helgen för att träffa min underbara HANNA sedan när jag kommer hem så är jag ledig en dag och sedan så åker jag på konfa läger :) ska vell bli oligt men det har hänt eller deet kommer hända några jättejätte roliga grejor när jag är på konfaläger så jag vill inte åka samtidigt som jag vill det menmen. min snälla brorsa ska skjutsa ut mig till stallet för att jag ska rida *beljano* sedan så åker jag hem men jag måste fixa några grejor där oxå !

puss o kram skumbanan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback