strömingsholmen !!

hejsan allihopa !!

idag har jag varit på strömingsholmen med pappa. det var roligt för att det var fint väder och man fick färg och sedan så hade vi tävlingar och det var så jävla roligt för att jag vann ju på lotteriet och då vann jag tre vin flaskor.hihi. jag dricker inte vin, dels för att det är äckligt. sedan så vann jag oxå på tipspromenaden och det var ju oxå roligt och då vann jag en peak väska som jag redan har, ett usb och någon konstig nyckelring tyvär men det var ju riligt men dock så vann vi inte på femkampen men vi tävlade ju fan mot vuxna som är så mycket äldre och vi skulle vara minst fyra men vi vart bara tre i mitt lag och vi vart dessutom bara barn så vi var duktiga ändå och även fast vi kanske inte vann så hade vi det ju roligt ellefall.. haha. men ni ska få bilderna i nästa inlägg jag ska bara ladda upp bilderna !!

kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback