STUDENT !!

hejsan , idag har ju jag såklart gått i skolan och sedan så när vi skulle ha NO så funkade inte filmen så vi hade ingen NO idag men jag skulle endå inte vara med på sista lektionen som då var NO för att jag skulle se när min kussin sprang ut när han tog studenten idag. det var inte alls så roligt som jag trodde att det skulle vara men GUUUD  vad jag längtar tills jag tar studenten för att jag ska då slippa skolan som jah är grymt små arg på men men vi har ju SOMMAR LOV PÅ TISDAG !! det ska bli roligt men det är skönt för att jag går ju inte i skolan på måndag för att jag är ledig och det ska ju bli grymt skönt :P när ja farfar min bror och tina skulle gå till bilen så hittade vi en liten damm/pool som man kunde gå på stenar som låg där i och om man känner mig rätt så måste jag ju göra det såklart. men jag tänkte att jag har ju gummistövlar så jag kan ju gå i men då halkade jag och trillade I och då kan man säga att vi garvade. vi begav oss hemmåt och jag bytte kläder och sedan tittade jag på tv med täcke och sedan så kom mamma hem med kläder till mig lägger upp bild på de i morgon och då bytte jag om till dem och åkte sedan på student mottagningen och nu är jag hemma och ska snart nattinatta :D många kramar puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback