vacker dag ??

nej det kan man inte säga men jaja. idag så har jag ju vart i stallet som jag sa att jag skulle göra. det var inte så jätte roligt för att vi var tvungna att städa hela stället och det sög ju ! men efeter stallet så drog jag hem till sara men innan så skulle jag hem och byta kläder och gissa vad ?! jag fick en NY klocka som var ljusblå av min snälla mamma, jag visste att jag skulle få den men visste inte när. så jag vart ju grymt glad ellefall. så skjutsade min pappa mig och sara hem till henne och dit kom oxå filippa :) men nu så ska jag och sara titta på film. filippa kunde inte för att hon skulle äta middag med sina föräldrar på hotellet. men sara och jag sover hemma hos mig och vi ska på ridläger i morgon och det ska vell bli roligt så det vart ett litet inlägg idag menmen ni får stå ut..

många kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback