IDAG !

idag har jag vart i skolan det var inte alls tråkigt för att när man har varit på en prao så vill man verkligen inte komma tillbaka till skolan.. Filippa mådde inge bra idag så hon åkte lr hon gick hem efter lunch, det var tråkigt men det händer ju ibland. skolan gick segare när on inte var där. efter skolan gick alla tjejer i klassen ner förutom celina och filippa. vi fikade och sedan gick runt och tittade i affärer. det var rätt så roligt, vi gick in på konsum och där hade dem lotteri och då så köpte linnea lite lotter  och vann några oxå. så sedan åkte resten av tjejerna hem med busen, linnea gick och ajg gick till min pappas jobb där jag ortfarande är för att vi ska sedan vidare till farfar och e honom en sak som jag ska ge honom som han förtjänar ! jag hoppas att ni har haft en bra dag och jag har ju startat en ny blogg men om ni inte gillar den så behöver ni inte läsa den lr säga något för att ag bryr mig inte.. !
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jadu, det var inte lite lotter jag köpte :D

2010-05-06 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback