SJUK !

idag så är jag sjuk som ni märker. det suger att vara sjuk speciellt när man har migrän för att man ser ju inte nåntingn och det suger verkligen...sedan innan jag gick hem idag så fick jag reda på av min b.rektor att vi ska ha ett so-förhör i morgon och hon akn ju fan inte ge oss ett förhör när vi inte ens har haft om dem sakerna så amn kan ju inget heller sedan har vi varit på prao i 2 veckor och när man kommer tillbaka så är hon hemma med ett sjuktbarn och då kan man ju inte ge oss ett j*vla förhör det fattar hon ju själv ! åhh jag hatar verkligen den läraren men inte bara för det här. hon gör alltid knäppa saker och sedan så är hon ju skit virrig :S åhh jag hoppas verkligen att vi får en ny lärare i det ämnet.

kramar




p.s

skönt att snön är borta och snart så kommer sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback