2x ?

hejsan !

såg att det kom två styckna testa inlägg men ni får klara er, steffi hjälpte mig för att jag är ju så jävla oteknisk så ja, hehe. sitter uppe i studion och hade det jätte tråkigt ! jag ska ha YO-YO test och jag hatar det testet och det har vi på idrotten och det är nog det värsta som jag vet för att det är något jävla konditions grej, hatar sånt ellefall ! men det ska bli skönt att ha det överstökat och sedan i morgon så har jag NO-prov och jag kan fan ingenting för att vi har en jävla cp-lärare för at hon är rysk och kan ju för fan knappt inge svenska ! varför har man en lärare om man inte kan svenska ?? hatar det verkligen menmen man får vell göra det bästa av situationen :D aja nu måste jag fixa lite grejer för att min lärare cp-ar så ja jag måste logga ut nu, åhhh just nu hatar jag typ allt verkligen ? :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback