broder :)

hejsan !
just nu sitter jag vid min broders dator för att den är mycket roligare att hålla på med för att han har en webcam och det är roligt !! men ja nu är jag hemma efter en skoldag och snart så ska jag åka iväg och träna och efter det så måste jag hem och plugga, mindre roligt :S men man måste plugga för att kunna göra det man vill i framtiden ju, hehe men jag har ju vart och tittat på gymnasiemässan och vem vet det kanske blir internat för mig men ja vi får se med det för att jag måste först åka och titta på den skola och det hoppas jag att vi gör också för att det skulle vara skönt att komma bort, jag älskar verkligen att få post och idag så fick jag ett litet paket i brevlådan.. undra vad det kan vara . hoppas att det är någor roligt för att då blir jag GLAD !
FOTO: min broders webcam på datorn och ja jag bjuder på de här och jag är inte alls seriös på bilderna heller men jag bjuder på dem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback