Djungelvrål

hejsan !

hemma nu från skolan..skönt !

jag sitter just nu och lyssnar på musik och äter djungelvrål  har inte hänt så mycket i skolan.. det var tråkigt. men jag fick reda på att vi har matte prov i morgon men jag pluggar aldrig till matte prov.hehe. har man aldri gjort det förut och jag klarat mig bra så varför börja med det nu? men idag på innebandyn så hade vi det jätte kul, jag var ju såklart i det vinnande laget,haha fast jag gjorde inga mål och hade inte bollen så mycket för att jag var den som fick vara flygnde målvakt och vi vann alla matcher men det var nog mest för att jag hade tre hockeyspelare i mitt lag och då vann vi ju såklart men sedan när det var mitt lag mot alla tjejer så fick jag ha bollen jätte mycket ( det var nog bara för att där kunde vi ju tabba oss ) och jag gjorde dessutom ett MÅL !! haha.
inte så mer att säga, ikväll måste jag träna inför allsvenskan i helgen  så sjukt taggad inför det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback