FILMkväll :D

hejsan !

ikväll så blir det filmkväll, men jag berättar inte med vem..

pappa har köpt en film till mig som heter KILLERS och sedan så har han hyrt SEX AND THE CITY 2 :D vad snäll min pappa är och sedan ida så har vi också vart och köpt en vinter jacka till mig som jag ska kunna ha i stallet för att jag behöver verkligen en :D Så han var snäll och faxade det till mig, jag har också tävlat idag men det var ingen stor tävling direkt och sedan så åkte ja upp till ANNA-KARIN med nina och kina och jag har inte haft så kul på länge :D jag behövde verkligen det och sedan så fick jag reda på en jätte rolig sak !! :D x)


vi höres :D kanske efter filmen





nu börjar filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback