ha ha

hejsan !

idag så har jag vart på lucia träning därför det bli ett sent inlägg så ja men här är jag nu. idag har jag vart i skolan som vanligt :D det var inte alls kul i skolan idag fast bara lite kanske men det händer inte ofta x) ja det blåser sjukt mycket ute och det suger för att jag vill ju ut och fotta för att då kan jaggöra det istället för plugg men nej det vart att plugga SO och det suger ! tycker verkligen om det ämnet men inte med den ****läraren !! kan hon inte bara fatta ett hon är helt ** och ingen tycker om henne men NEJ hon fattar verkligen inte sånt.. hon pajar ju för oss. jag har hamnat i många konflikter med henne ellefall och det är jag nog inte direkt ensam om.. åhhh





FOTO: jag och det är den där knasiga filippa x)

P.s
hörs nog senare om jag inte drunknar i plugg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback