hann inte..

hejsan !

jag hann inte blogga igår efterträningen för att jag åkte direkt efter träningen på massage hos min kussins flickvän för att hon är det och det var verkligen sjukt skönt !! måste verkligen göra om det och sedan så är hon ju oxå billig och då blir det ju bara ännu bättre men ja vad mer gjorde jag igår, jo sedan när jag kom hem så tittade jag på tv och då var det ju filip och fredrik eller ja vem kan slå filip och fredrik och F&F torskade och det var sjukt kul !

så här såg dagen ut


först stallet och mocka på morgonen för att jag jobbade

sedan vart det hem och se på film och sedan städa

efter det drog jag till stallet igen och tränade

sedan vart det massage så såg min sönndag ut typ. bilderna har jag tagit från google allihopa för att jag sitter i skolan och skriver så jag har inga egna här inte så roliga bilder menmen det får duga ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback