igår

så var jag i gottröra,jag hade det jätte trevligt och roligt jag hade lite otur bara för att det vart en trafik olycka när jag skulle åka med bussen så då var vi tvungna att vänta och då gjorde det så att jag misssade den andra bussen som jag skulle åka med men som tur var så kom AK oc hämtade mig i rimbo, det var riktigt skönt. men sedan när jag skulle åka hem så skussade hon mig till rimbo igen, snacka om otur men sedan tur, då hade jag ju inte heller missat bussen men sedan så gjorde jag inte så mycket eller jo jag fick en blixt till min kamera och en fish-eye grej för att mina kussiner har varit i hongkong och då fick jag de för att jag hade alltid önskat mig det så de kom hem med det till mig men fett elakt för att min faster har köpt en bättre kamera än mig för att hon visste att jag haade en lite dåliger men inte så mycket och sedan det braiga är att jag får låna henne objektiv :D så vart jag genast glad igen på henne  men sedan hände inge mer men jag ska ta kort så får ni su på de och så!



BILD: haha liszt garvar, jag sitter på och jag bjuder på den

FOTO:lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback