jobb

hejsan !
idag så har jag jobbat på MAGASINET, det var jätte kul och jag förstår verkligen inte varför inga vuxna tycker om att jobba, det är ju skit kul :D men jag jobbade på serveringen och jag fick ta disken och servera men det var inte så mycket disk för att det var en tjej som hjälpte mig med det :D ska verkligen fortsätta jobba där om jag kan och så. men shiit vad kul det är att jobba på en servering ( skriver det för att vette fan hur restur. stavas ) man får ju göra jätte roliga saker :D men just nu så väntar jag på att något ska hända nej men snart ska jag vell dra ut. jag skulle ha dragit till täby men det verkar inte så. menmen man vet aldrig vad som kan hända :P
hörs senare <3
inga bilder för att jag har min broders dator :) gillar den mera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback