JOBB !

hejsan !

min pappa har varit jätte snäll !!

han har fixat jobb till mig eller nja inte fixat direkt men de som jobbar där och som äger det gick fram till pappa och undrade hur gammal jag var och om jag ville ha jobb på helgerna och på sommaren, pappa sa att jag letade och hade inte hittat något så att han sa att jag ville det men skulle prata med mig och så klart sa ju jag ja !! vem vill inte ha ett jobb.. men jag ska prov jobba där på lördag och se om jag då funkar för jobbet :D äntligen så kan jag ju börja tjäna mer egna panger. jag har ett till jobb men det är ju bara bra att ha två för att då tjänar man ju jätte bra + att jag får ju pengar i månaden av min pappa :D <3 det gillar vi verkligen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback