kallt :(

hesjan !

idag så är det väldigt kallt, både hemma och speciellt ute :S jag gillar verkligen inte såna här väder för att man blir så kall och så. men man får hoppas att det blir bättre i morgon  menmen, idag så hade jag ett NO prov. det gick bra..HOPPAS JAG ! men ni kanske tycker att det är elakt att ha ett prov precis första dan efter lovet och så men jag hade varit sjuk och sedan så har det ju hänt en sak så det är därför jag inte har kunnat göra provet när vi hade det men nu är det ju ellefall klart, SKÖNT ! nu har jag inga läxor denna vecka och det är ju verkligen super skönt  !! men idag så måste jag fixa lite grejer här hemma för att jag har saker som måste fixas som jag bara har skjutit upp..inte bra men idag som sagt så tar jag tag i det eller ..?



BILD: en bild på alla tjejer i klassen som jag ritade på en lektion när jag hade tråkigt..visst ritar jag bra..NOT !!

FOTO: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback