lägger in bilder :D

hejsan !

nu har jag fotat och sedan så kommer ni att få gamla bilder oxå upp som jag inte visat er men snart kommer dem upp men jag ska bara ladda in dem men jag det vart inte så jätte bra bilder för kameran var jätte konstig men den började bli bättre i slutet  

så länge kan jag ju berätta om min dag idag, ja som sagt att jag trodde ju att jag hade kommit försent till skolan så jag skyndade mig men då när jag kom till klassrummet så var det ingen där så sedan på lunchen så träffade jag elise och hon sa att vi hade håltimme och att de hade sagt det förra vecka till oss men inte till mig !! snacka om att man blir arg eller ja ellefall irreteradd(stavning..?) !! menmen inte så mycket att göra åt det nu men sedan så på engelskan så vart jag ovänn med min lärare men vem tycker om han igentligen !! men ja jag fick ju ellefall stanna kvar som tur var , fjuuh. men sedan så fick vi reda på att vi hade håltimme  då vart man ju glad igen,hehe. men sedan när vi skulle klä på oss och så innan vi gick hem så kom en lärare som heter jenny och sa att hon skulle ha våran matte lektion när våran mentor och de hade sagt att vi hade håltimme så jaja vi hade ellefall ingen matte, så nu är jag hemma och har vart det ett tag nu för att jag slutade kl tio i ett. men bilderna kommer vell snart hoppas jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback