Love

hejsan !

idag har jag som vanligt vart i skolan, idag så fyller min faster år så efter träningen så ska vi till henne och ja träffa alla och om jag har tur då så kommer jag att få photoshop av min pappas kussin  jag hoppas verkligen att jag får det idag, men det får vi se sedan. ja just nu så ska jag sätta på en film och sedan lite senare så måste jag börja plugga lite eller ja jag ska bara läsa SO och det är int svårt så ja men ja¨g ska sätta på en film men ni kan få en bild till detta oxå ! men ja senare som sagt så ska jag ju träna och det hände en sak i skolan idag men tyvär så kan jag inte berätta det, förlåt mig men allt kan inte komma ut i bloggen !!



FOTO: jag och som ni kanske har märkt så märker jag alla mina bilder nu med namn eller ja jag ska försöka att komma ihåg det och fortsätta med det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback