söndag och måndag ingen skola :D

hejsan !

i morgon har vi ingen skola trots att det är söndag :D så jävla skönt ! fast jag måste nog plugga lite osv för att jag måste börja ta tag i skolan nu för att visst det går vell bra men inte så bra som jag hade hoppats på :( menmen det kan ju inte alltid gå bra. men i morgon ska jag dra till GOTTRÖRA :D så jävla skönt det är att vara där för att man kan verkligen slappna av där och det är verkligen skönt och jag behöver inte tänka alls mycket, det är som att det är mitt andra hem fast de är ett sånt hem som man drar ham till som man bara tar det lugnt och gör det man verkligen ÄLSKAR :D jag ska hoppa i morgon :D så jävla kul det ska bli. juste jag måste ringa eller smsa lina j. nu för att se om vi ska ta samma buss för att då har jag en kompis på bussen och det är alltid roligt, fast nej hon går ju i skolan i morgon :( åhhh glömde bort att det är typ bara våran skola som har ledigt. men igentligen så måste jag vara hemma och sova för att jag mår verkligen inte bra menmen det är ju bara att ta en ipren och sedan åka :D

idag så har jag tränat sista träningen i en ordentlig hoppträning inför allsvenskan :D så sjukt nervös ja är :S vet inte fall om jag kommer att kunna åka för att jag kommer ju att drunkna i min nervositet :S haha nej jag bara skämta, inte kan man svika laget sådär heller :) men sedan efter träningen så drog jag hem duschade fort och sedan hem till therese där vi alla häst människor hade det jätte trevligt, vi garvade åt allt och min roligakommentarer :D så jäkla kul vi hade det, tackar för den kvällen !! sedan så gjorde vi en busig grej ***


det är nog inte alls många som kommer att läsa denna text...



BILD : jag och jag bjuder på den..

FOTO: lina tror jag att det var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback