Studion

hejsan !

sitter just nu i studion och har inget att göra på min lektion så jag fick sitta vid datan :D men jag kunde inte blogga igår för att jag hade inge internet..tyvär !! men nu är jag tillbaka ellefall häär i skolan :D hoppas att ni mår bra, har inte så mycket att prata om förutom att jag måste plugga sedan och det SUGER !! hatar plugg..men man måste ju för att kunna klara framtiden och framtidens ekonomi. hatar att allt typ bara går ut på pengar, gillar verkligen inte det. menmen då har man ju saker att längta till eller önska sig när man inte har till rekligt med pengar.. :D jag har så det räcker . hahaha

skriver hemma tror jag om det funkar och om jag inte drunknar i plugget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback