trilla av :(

hejsan !

idag så har jag varit i gottröra och tränat men jag gick omkull med hästen och jag fick typ en liten hjärnskakning och nu så har jag ont i helaa kroppen och sedan så har ja ont i min armbåge för at jag har skurit upp hela typ så nu är jag typ helt död :( det suger men just nu så ska jag faktiskt mysa mig ner framför tv:n med familjen och ta det lugnt och titta på en film för att jag egentligen inte sitta vid datorn eller tv:n men datorn är värre menmen jag var ju tvungen men jag haade det kul och när jag trillade av så grät jag inte utan jag as garvade och sedan så sa jag : NEJ NU MÅSTE JU JAG GE ER FIKA, JAG TRODDE ATT DET SKULLE BLI DU JU NINA :D hahahahah :D men det var skönt att vara där uppe för att jag kan verkligen ta det lugnt där uppe och man kan prata om vad som helst med ak och det gillar jag verkligen sedan så hade jag min skratt-kompis nina med mig så det var en lckad dag :D<3



FOTO ; jag och det är en väldigt gammal bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback