dåligt !!

hejsan !

det har varit dåligt med uppdatering för att headern blir ju aldrig fixad för att jag har intetagit tag i det och designen menmen måste fixas på lovet.

NÄSTA VECKA HAR JAG LOV !! :D
så jävla skönt det ska bli för att jag orkar verkligen inte med skolan nu..jag hatar den verkligen, jag vet att hata är ett starkt ord men det STÄMMER ju !! man ska ju vara ärlig, detta har pappa lärt mig XD men just nu i morgon så har jag typ två prov.. inte roligt men nu har jag pluggat så jag kan det verkligen hoppas jag eller ja jag har ju pluggat so:n så den kan jag men inte så mycket med no:n men det skiter jag i !! orkar verkligen inte för att åhh, det har hänt en sak och jag vet inte hur jag ska ta det så allt är just nu bara piss för mig och jag orkar verkligen inget.. !!


KRAM , det blir ingen bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback