Frisk ?

hejsan !!

förlåt för dem innan..

men idag har jag vart hemma, det blir kanske skola i morgon, rätt skönt endå att komma bort från den här hålan..man har ju vart instängd hela dan. vi har typ fyra prov nästa vecka !! ellefall jag eftersom att jag har vart borta från ett idag och sedan är jag ledig på fredag och då missar jag ett oxå.. det suger !
jag gillar inte skolan och det har jag ju heller aldrig gjort x)

just nu så typ pajade min tv eller kanske inte pajade men jag  kom åt en knapp på tv:n och då kom myrornas krig och jag får ingen jävla kanal tillbaka !! :( det går bara neråt för mig just nu .. det suger oxå

bloggar nog mer i morgon då jag är på bättre humör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback