HÖST :D

hejsan !!

idag fick jag vara i skolan !! fick också reda på att jag har typ fyra prov nästa vecka !! shiiit hur ska jag kunna komma ihåg allt...menmen det löser sig. hoppas jag :S

idag hade jag kul, ellefall när man inte var tvungen att vara tyst men shiit vad jag garvar mycket på torsdagar, det är vell typ att hela veckan snart är slut och att det är helg menmen man vet aldrig varför ja garvar :P

i morgon slipper jag skolan men jag går hellre till skolan än går till det jag ska i morgon för att vist jag älskade han men jag klarar inte åressen :´(

jag älskar verkligen hösten eller kanske inte älskar men den har ju så sjukt fina färger och man blir glad när solen lyser på alla färger som finns på tex löven <3




FOTO:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback