JOBB

idag har jag jobbat i stallet, vart ute hela dagen. jag är stolt över det, fått mycket frisk luft som mormor säger.haha. i helgen har jag verkligen haft det riktigt kul, fan vad jag vill göra om det men tyvär så kan jag inte berätta vad som har hänt men det är en bra sak.hihi. i morgon är det skola, BLÄÄÄ !! vill vevrkligen inte ha skola fast som det ser ut just nu så har jag ju endå inga läxor och så har slutar jag denna vecka:

Måndag : 13.55
Tisdag : 13.00 ( senast, kommer nog sluta tidigare )
Onsdag: 13.00
Torsdag : 15.00
Fredag: 15.40 ( våran senaste dag )

så jäkla skönt måste jag säga att min vecka ser ut men det är onödigt tycker jag men man måste ju lära sig :S
just nu har jag på mig min nya poncho (stavning?!) som är sjukt skön och mina jeans, jag gillar inte jeans men jag är hos min mormor och morfar för att de var så sjukt snälla och bjuder på middag. jag har mycket saker att göra sedan på min fritid denna vecka så det är ju bra att jag inte har något i skolan, så jäkla hemskt att mina klasskamrater måste ha språk prov i morgon på en MÅNDAG- asså man lägger inte prov på enMÅNDAG, vill de att man ska plugga hela helgen lr ? jag har ju som tur inte det för att jag är ju bäst..heehehe. jag vet att jag bara babblar på nu men jag har bara lust med det. mina kussiner har varit här oxå men de var tvunga att dra hem för att de har ju skola i morgon och det är ju små. jag älskar verkligen min släkt !!



FOTO: landet men jag hittade den på morfars dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback