KÖRTKORT !!

hejsan ! 

är det bara jag som känner att jag skulle vilja ha ett körkort nu för att jag är verligen i ett stort behov av ett och det skulle vara sjukt skönt att ha ett så man kan åka vart man vill och när man vill, så jävla skönt asså !! :D men tyvär är man för liten och så menmen, jag får ju moppe kort snart :D hoppas jag ellefall XD måste ju klara provet först och då får man ju en liten bil och då kan jag nästan ta mig vart jag vill :D längtar !!


väntar på att mamma och pappa ska komma hem så att de kan skjutsa mig för att jag ska hjälpa min kompis när hennes lillasyster ska ha halloween fest !! hoppas att det blir kul men det vet jag redan att det blir :D det är kul med halloween, hoppas att ni andra får en bra halloween fast den är vell igentligen i morgon och då blir det att vara ute :D hehe det brukar ju hända mycket på halloween :) det gillar vi.. men jag måste få tag i min kompis för att hon och jag ska börja jobba tillsammans !! :D



skriver nog mer när jag kommer hem !! syns då <3



FOTO: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback