LÖRDAG = jätte trött

hejsan !
 
idag har jag sovit ca 3 timmar, så jag är inge glad just nu för att jag är skit trött för att jag inte kunnat sova mera, jag  borta i natt och jag sov borta oxå !! träffade på världens gulligaste tjej som har samma humor som jag !! snacka om att jag vart glad då för att alla tycker att jag har så dålig humor och då har jag en som tycker samma sak som mig så då blir jag inte kallad knäpp :D då blir jag glad ! sitter just nu i morgonrock och en handduk på huvudet för håret och sedan solglasögon för att mina ögon är helt röda typ.. inge bra så jag ska sova lite snart och sedan så ska jag dra på släktkalas hos mini kussinerna och man kan ju inte vara trött hemma hos dem för att då tycker de ju att man är jätte tråkig för att man inte leker med dem så nu måste jag sova och plugga men jag skjuter fram pluggningen för att om man är trött så kan man ändå inte få in något i huvudet om man är trött X) haha..

har hört en grej av en och det stämmer inte !!

ingen bild nu för att de ligger på kameran och jag orkar inte ladda in..tyvär :( annan gång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback