SJUK :(

hejsan !
idag är jag sjuk.. det är inte alls roligt men bara skönt med en sak och det är att man kan sova hela dagen !!
lite kortfattad helg eftersom att jag inte hunnit blogga..
FREDAG- det vart att jag var med emma efter skolan och sedan så drog jag in till stan och handlade kläder till fredag :´( och sedan vart det middag på en resturang med familjen, det var trevligt.. sedan drog vi hem för att jag skulle träffa några kompisar så jag åkte hem och sedan drog jag ut med nåra vänner !! kulkul
LÖRDAG-  var jag med therese och jobbade , vi hade stallet så då var det tidig morgon och efter det så drog vi till mio och sedan hem till henne och tobbe, mysigt och vi hade riktigt trevligt denna dag ! vi fixade oxå för tävlingen
SÖNDAG- så hade jag tävling, det var allsvenskan och det gick sjukt bra för oss !! vi kom till final som vi ska vara med på i november och det är på djursholm !! ska bli sjukt kul !! för mig gick det sjukt bra. om man skulle ha räknat indi. så skulle jag ha vunnit för att vi fick bästa tiden, är sjukt glad för det men vi kom till omhoppningen och sedan så vart vi placerade och vi fick ett paraply,en mössa, kakor från gateu (stavning?) handsprit, reflexer och något mer som jag inte kommer ihåg, det gick jukt bra som sagt för oss igår !! tack tjejer för den bästa helgen !! <3
om jag skriver konstigt eller det blir fel med stavning är det för att jag inte skriver på min dator utan min brors och jag är inte van vid hans tangetbord :S
många kramar !!
skola-038

Kommentarer
Postat av: Gautekjersti

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 11:30:54
URL: http://gautekjersti.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback