SO-prov

hejsan !

jag har varit borta på grund av en sak som jag gärna inte vill prata om här på bloggen.

idag hade vi so-prov och det gick vell bra, jag är stolt att jag svarade på alla frågor :P  det var en kille som satt nära mig och helt plötsligt så hör man någon bara: psssstpssst CORNELIA ! vet du var våran kung heter ?! :0 tror ni att jag brast ut i garv eller... hahahaha det var så jävla roligt, ni kanske inte tycker det men jag har en så dålig humor..hihi men det pinsamma var att vi alla nior satt i matsalen och hade provet så jag störde typ alla.hahaha X)

ikväll så har jag träning, i morgon har vi orientering, tråkigt men jag är taggad endå men jag vet inte varför fast jag är ju fett rädd för att det finns vildsvin där vi ska orientera :S hoppas att de inte hittar mig där i skogen och jag får verkligen inte gå vilse då. hehehe. men jag kommer nog slänga in mer inlägg idag eller så blir det i morgon. jag försöker att få tag på min kompis så att honn kan fixa min blogg design men det får bli senare !



FOTO: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback