DÖD ? :0

det känns som att min kropp är helt död, den vill inget idag. hoppas att det går över men jag tror nog att jag börjar bli sjuk :( det får jag inte bli verkligen ..

idag börjar jag min lektion 09.40 och det är SO, vi ska typ ha läx förhör och jag har inte pluggat !! asså jag måste verkligen börja satsa på skolan men min so lärare gillar jag inte. men jag hoppas att jag kommer  bli bättre men hon kan ju inte ge mig och mina klasskamrater typ 20 frågar + enomgången som vi hade igår till läxa idag. man hinner ju inte plugga på en dag, det är ju mycket vi ska kunna menmen jag satsar mer på provet som kommer att komma då i SO för att jag måste bli bättre i det ämnet, jag tycker om ämnet men inte läraren och då blir det ju ingen rolig lektion och om man försöker fixa det så blir det ju bara kaos med läraren.. så jag skiter i henne.



FOTO: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback