idag !

idag har jag jobbat hela dagen !! det började kl 7 och då kan man ju säga att jag var trött i morse :0 men jag har jobbat till ja jag vet inte men det gick bra ellefall, sedan efter det så hade jag träning för AK det gick super, det har verkligen aldrig gått så bra för oss som idag ! Funny var en så duktig flicka idag ! men efter det så tittade jag på när de andra tränade och sedan hjälpte jag till lite men sedan kom pappa så då var det ju bara att åka hem med honom för att han hade det brottom för att han skulle på hockey match med brorsan, så nu sitter jag här hemma typ helt själv och jag gillar verkligen inte det för att det blåser ute och då prasslar det utanför mitt fönster :S men mami kommer hem om typ en timme , vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills dess men jag ska nog ta och fixa mina naglar och sedan bara ta det lugnt för att jag är nog sjuk tror jag, FAN jag kan inte vara sjuk nu !! jag får verkligen inte det för att jag har inte tid med det tyvär ... men jag ska till skolan i morgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig men jag kanske ska ta och välja några nu så att jag slipper det i morgon för att då kan jag sova längre och hur kommer det sig att man älskar att sova just när man måste gå upp ?! mendet är vell att man måste gå upp och då vill man verkligen inte !

glömde säga att det var jag som tog foto som är på inlägget om SNELLE FÖRÄLDRAR !!




FOTO: en blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback