innan skolan :)

hejsan !

denna morgon startade  bra, min kompis ringde hem och sa att jag hade håltimme på språket, tror du att man hade det stressigt innan eller ? men nu har jag tid på mig så nu ska jag nog se något avsnitt av gossip girl och sedan bege mig till skolan för att jag måste vara där senast tjugo över tio så tid har jag mycket av just nu. vi har inte så mycket i skolan just nu men det kommer, vi har ett matte prov på fredag som jag kan och sedan så har vi typ bara prov framåt men vissa prov är det roliga ämnen och det är inget att plugga till så det tycker jag är bra :) hoppas att vi inte får någon SO läxa idag för att jag orkar inte med det idag !!


ha en bra dag i skolan om man kan och sedan så hörs vi senare <3




FOTO: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback