städa ..

hejsan !

idag har jag städat rummet för att vi slutade 14.15 så jag hann det :) inte det roligaste man börjar med när man kommer hem men kläderna var ju överallt i rummet !!

idag i skolan så var jag så jävla glad, tror för att jag var trött. jag garvade hela tiden !! jag garvade precis åt allt men vet som sagt inte riktigt varför för att så kul har vi ju det inte i skolan som sagt och speciellt inte nu. jag tänker inte berätta om det höär på bloggen för att det är inget som alla behöver veta !

senare ska jag till stallet, där ska jag hjälpa MLI och jobba med henne i stallet men det brukar bli att jag vaktar hennes hund och leker med den, sedan så¨ska jag rida för johanna idag. hoppas att det går bra för att jag är inte på topp nu !




FOTO: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback