vad ska man säga ?!

det känns som att allt är helt värdelöst just nu...

idag var jag i skolan som vanligt eftersom att nu börjar ju som sagt en ny vecka med nya tag. vi har prov i NO om typ en och en halv vecka och det är sjukt mycket. tycker ellefall jag om ni frågar. så jag har inte ens börjat plugga en så ja och jag har ju så mycket annat att göra denna vecka. hmm. hoppas att det löser sig. men idag så fyller LINNEA år så glöm inte att gratta henne <3 i skolan hände det faktiskt inte så mycket men det känns som att jag börjar bli sjuk :( för att ena stunden så är man ju lagom varm och sedan nästa så är det jätte kallt och det är inte roligt. men brorsan är ju hemma och är sjuk men jag hoppas att det inte är min tur nu. jag har inte tiden till det men jag skulle behöva att vara hemma och bara ta det lugnt men nu är det filmkväll med morsan och brorsan så vi hörs


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback