vet intee ?

hejsan !

utgången igpr var inte som jag hade trott att den sulle vara, det var jätte segt osv. men nästa gång måste de fan bli roligare !!

idasg vaknade jag kl halv ett och sedan så åt vi för att jag sov borta i natt. när jag hade ätit frukost med tjejorna så gick jag vidare till stallet, fixade hästen och sedan så red jag, hon var helt galen ! orkar inte berätta varför men jag kan säga att hon är ju ett sto men sedan så träffade jag världens sötaste hundvalp, min kompis MLI´s mamma har skaffat en collie valp eller någor men den var jätte söt. MLI har ju en hund men den är ju vuxen nu men den är oxå söt, älskar verkligen såna hundar !! nu sitter jag hemma och tittar på tv och sitter vad datorn som ni kanske märker. jag ser på LIFE OF RYAN : WEEKEND BREAK ! den serien äger, haha synd att han redan har en flickvän och är för gammal för mig men ålder gör inget för mig :P x)




FOTO; jag, mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback